Po úpravě dojde ke zvýšení kroutícího momentu
motoru a to tak, že maximum je v širokém pásmu 3000-3800 ot/min, v oblasti
2800-4000 ot/min neklesá pod 110 N.m , při 2000 ot/min je zvýšení kroutícího
momentu oproti serii +8 N.m, při 3500 ot/min +10 N.m, rozdíl se oproti
serii zvětšuje a na 5000 ot/min dosahuje +13 N.m, na 5500 ot/min +11 N.m,
tím dojde ke zlepšení pružnosti motoru, přeprogramováním akceleračních
přívstřiků dojde ke zlepšení akcelerace výraznějšímu než u "papírově" shodných
(či lepších) úprav nabízených u konkurence (zde se opět projevili naše
dlouholeté zkušenosti s vlastním vývojem v oblasti chiptuningu), zlepší
se reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýší se i max. rychlost vozidla.
Po úpravě rovněž dojde ke snížení spotřeby paliva, které je ovšem
závislé na stylu jízdy. Snížení spotřeby se pohybuje okolo 0,5 l/100 km
a nebylo hlavním cílem úpravy, je pouze příjemným vedlejším produktem.
Omezovač maximálních otáček je na stejné hodnotě jako u sériového
motoru.
Funkce továrního imobilizéru zůstane zachována v plném rozsahu,
včetně VIN vozidla uloženého v řídící jednotce motoru a imobilizéru.
Životnost motoru se oproti seriovému motoru nezmění.
Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické
funkce, zůstanou shodné jako u sériového motoru.
Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech
elektronických systémů vozidla přístrojem VAG a záznamy z diagnostiky ukládáme
pro eventuální pozdější použití (je rovněž možné je na přání vytisknout).
Doporučujeme používání kvalitních olejů a značkového
paliva, v souladu s doporučeními výrobce vozidla.
Úprava přímo vaší řídící jednotky trvá cca 2 hodiny.
|