1,4 MPI
50 kW

Chiptuning řídící jednotky motoru
Záruční podmínky
Serie
Tuning
Výkon
50 kW/5000 ot./min.
56 kW/5500 ot./min.
Točivý moment
120 N.m/2500  ot./min.
126 N.m/3000 ot.min.
Max. rychlost
+5 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 1 vt.
Spotřeba oproti sérii
 - 0,5 l/100km dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy:
sportovní vzduchový filtr K&N
Doba úpravy:
2 hodiny


Popis:

Po úpravě rovněž dojde ke snížení spotřeby paliva, které je ovšem závislé na stylu jízdy. Snížení spotřeby se pohybuje okolo 0,5 l/100 km a nebylo hlavním cílem úpravy, je pouze příjemným vedlejším produktem.

Omezovač maximálních otáček je na stejné hodnotě jako u sériového motoru.

Funkce továrního imobilizéru  zůstane zachována v plném rozsahu, včetně VIN vozidla uloženého v řídící jednotce motoru a imobilizéru.

Životnost motoru se oproti seriovému motoru nezmění. 

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou shodné jako u sériového motoru.

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG a záznamy z diagnostiky ukládáme pro eventuální pozdější použití (je rovněž možné je na přání vytisknout).

Doporučujeme používání kvalitních olejů a značkového paliva, v souladu s doporučeními výrobce vozidla.

Úprava  přímo vaší řídící jednotky trvá cca 2 hodiny.