Po úpravě dojde ke zvýšení kroutícího momentu
motoru, a tím ke zlepšení pružnosti motoru, zlepší se akcelerace, či-li
reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýší se i max. rychlost vozidla.
Po úpravě dojde ke zklidnění chodu motoru a to i na volnoběžné otáčky,
dojde rovněž k nepatrnému snížení hlučnosti motoru.
Po úpravě rovněž dojde ke snížení spotřeby paliva, které je ovšem
závislé na stylu jízdy. Snížení spotřeby se pohybuje okolo 0,5 l/100 km
a nebylo hlavním cílem úpravy, je pouze příjemným vedlejším produktem.
Omezovač maximálních otáček je na stejné hodnotě jako u sériového
motoru.
Funkce továrního imobilizéru zůstane zachována v plném rozsahu,
včetně VIN vozidla uloženého v řídící jednotce motoru a imobilizéru.
Životnost motoru se touto úpravou nezmění.
Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické
funkce, zůstanou shodné jako u sériového motoru.
Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech
elektronických systémů vozidla přístrojem VAG a záznamy z diagnostiky ukládáme
pro eventuální pozdější použití (je rovněž možné je na přání vytisknout).
Doporučujeme používání kvalitních olejů a značkového aditivovaného
paliva, v souladu s doporučeními výrobce vozidla.
Úprava přímo vaší řídící jednotky trvá cca 2 hodiny.
|