Favorit/Felicia 
1,3 BMM
50 kW

Chiptuning řídící jednotky motoru

Záruční podmínky

Serie
Tuning
Výkon
50 kW/5000 ot./min.
56 kW/5400 ot./min.
Točivý moment
100 N.m/3750 ot./min.
110 N.m/3000 ot.min.
Max. rychlost
+ 5 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 2 vt.
Spotřeba oproti sérii
 - 0,5 l/100km
Cena:
viz.ceník
Doplněk:
sportovní vzduchový filtr K&N
Doba úpravy:
30 minut


Popis:
ojde ke zlepšení průběhu kroutícího momentu motoru nejvýrazněji v otáčkách 2500-3000 ot/min., 
kde je nárůst až 12 N.m, jinými slovy motor táhne již od nižších otáček než seriový,
zlepší se akcelerace, 
reakce na sešlápnutí plynového pedálu (odpadá díra, kdy po se šlápnutí plynu sériový motor nejprve čeká, a pak  se rozjede) a zvýší se i max. rychlost vozidla. 







Omezovač max. otáček je nastaven na 6250 ot/min. (serie 6100) a může být dle přání zákazníka nastaven na max. 6325 ot/min nebo i zcela vypnut (což nedoporučujeme).

Snížení spotřeby není obchodní trik, ale je příjemným "vedlejším produktem" této úpravy. 

Tato úprava je naším vlastním vývojem a je výrazně lepší než konkurenční prodávané úpravy, na rozdíl od kterých nemá problémy s detonačním spalováním. Pokud máte již úpravu od konkurence, přechod na naši úpravu je stále znatelný.

Funkce továrního imobilizéru (je-li jím vozidlo vybaveno) zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.
Životnost motoru se nesníží. Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe syntetických, olejů (API SH nebo SJ). Servisní intervaly a intervaly výměny oleje stejně jako diagnostické funkce jsou stejné jako u sériového motoru. 

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG.

Graf výkonu naměřený na brzdě.