1,6 TDI 77 kW

řídící jednotka motoru

Záruční podmínky

Často kladené otázky

Serie
Tuning
Výkon
 77 kW/4000 ot./min.
99kW/4000 ot./min.  
Točivý moment
250 N.m/1500-2000 ot./min.
300 N.m/1900 ot./min.
Max. rychlost
+ 15 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 2,5 vt.
Spotřeba oproti sérii
+ - 0,5 l/100km
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy 
 -sportovní vzduchový filtr K&N
-sportovní výfuk
-olej Shell Helix Ultra 0W-40
-sportovní podvozek
Doba úpravy:
cca 3 hodiny



Popis:
Sportovní zážitek v rodinném voze:
na tak malý motor fantastické zrychlení, 
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění
vynikající spotřeba paliva 

Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednoduší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1700-4500 ot/min.,  v rozmezí 2000-3500 ot/min je kroutící moment vyrovnaný a neklesá pod 90% maxima, zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla.

Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárůstu oproti sérii (není to Perpetuum mobile).

Po úpravě motor i nadále nekouří.

Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.

Životnost motoru, se při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních olejů VW 504.00/507.00 v souladu s doporučeními výrobce, prakticky nesníží (o cca 5%). Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou zachovány.

Před a po námi provedených úpravách provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS.

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC17,MED17 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový konektor. Na rozdíl od přeprogramováí přes diagnostickou zásuvku není úprava v servisu ani na STK zjistitelná. 

Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k  problémům na emisní kontrole ! 

Motor projde emisní kontrolou i v roce 2016. Funkce EOBD a Readiness code zůstávají plně zachovány.


Ve spolupráci s firmou DEKRA nabízíme homologaci úpravy

Tuto úpravu je možné po vykonání příslušných zkoušek zapsat do technického průkazu 

Legislitivní dokumentace: 

dokumenty k úpravě přeplňování

dokumenty k úpravě řídící jednotky

Ceník DEKRA příslušných měření: ceník