1,6 MPI
55 kW

Chiptuning řídící jednotky motoru, 
sportovní vačkový hřídel 

Serie
Tuning
Výkon
55 kW/4500 ot./min.
70 kW/5200 ot./min.
Točivý moment
130 N.m/3200 ot./min.
150 N.m/3400 ot.min.
Max. rychlost
+ 20 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 2 vt.
Spotřeba oproti sérii
 +- 0,5 l/100km
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy:
sportovní vzduchový filtr K&N
 
Doba úpravy:
6 hodint

Popis:
Po úpravě dojde ke zlepšení průběhu kroutícího momentu motoru, jeho akcelerace, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýšení max. rychlosti vozidla. Touto úpravou dojde, díky použití vačkového hřídele s vačkami s ostřejšími úhly, k nepatrnému "zneklidnění" volnoběhu, tento jev není na závadu a vyskytuje se u tohoto typu motoru obecně u všech typů úprav s dosahovaným výkonem min 66 kW a použitím jiného vačkového hřídele.
Volnoběžné otáčky jsou nastaveny na 830 ot/min.
Omezovač max. otáček je nastaven na 6100 ot/min.
Funkce továrního imobilizéru (je-li jím vozidlo vybaveno) zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.
Životnost motoru se při "slušném" zacházení a používání kvalitních, nejlépe syntetických, olejů (API SH nebo SJ) prakticky nezmění. 
Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou zachovány.
Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG.