55 kW
|
![]() |
sportovní vačkový hřídel |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
|
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy: |
|
|
Doba úpravy: |
|
|
Po úpravě dojde ke zlepšení průběhu kroutícího
momentu motoru, jeho akcelerace, reakce na sešlápnutí plynového pedálu
a zvýšení max. rychlosti vozidla. Touto úpravou dojde, díky použití vačkového
hřídele s vačkami s ostřejšími úhly, k nepatrnému "zneklidnění" volnoběhu,
tento jev není na závadu a vyskytuje se u tohoto typu motoru obecně u všech
typů úprav s dosahovaným výkonem min 66 kW a použitím jiného vačkového
hřídele.
Volnoběžné otáčky jsou nastaveny na 830 ot/min. Omezovač max. otáček je nastaven na 6100 ot/min. Funkce továrního imobilizéru (je-li jím vozidlo vybaveno) zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu. Životnost motoru se při "slušném" zacházení a používání kvalitních, nejlépe syntetických, olejů (API SH nebo SJ) prakticky nezmění. Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou zachovány. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG. |