4,0 TFSI V8

Chiptuning
řídící jednotky motoru 

Záruční podmínky

Serie
Tuning
Výkon
331 kW/8250 ot./min.
372 kW/6600 ot./min.
Točivý moment
550 N.m/1400-5700 ot./min.
625 N.m/4500 ot./min.
Max. rychlost
 
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 2 vt.
Spotřeba oproti sérii
až - 0,5 l/100km,
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Doba úpravy:
cca 3 hodiny
Doporučené doplňky 
(nejsou v ceně úpravy !!!):



Popis:

 
Novinka: před úpravou doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace


Po úpravě dojde k nárůstu a zlepšení průběhu kroutícího momentu motoru, akcelerace motoru, reakce na sešlápnutí plynového pedálu. 
 

Funkce továrního imobilizéru a ostatních systémů vozidla zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.

Životnost motoru ani jiných dílů se, při používání kvalitních syntetických olejů doporučených výrobcem vozidla,  nezmění.

Spotřeba paliva při běžné jízdě klesne o cca 5%.

Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe značkových, paliv, ale to se u tohoto vozu předpokládá...

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.
 

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla diagnostickým přístrojem.

 

Upozornění: Nedoporučujeme používání jakýchkoliv přísad do benzínu a do oleje, ale doporučujeme používání kvalitních značkových paliv a maziv.

 

Úprava je laděna pro použití benzínu Shell V-Power Racing,OMV 100, Benzina Verva 100.


Ve spolupráci s firmou DEKRA nabízíme homologaci úpravy

Tuto úpravu je možné po vykonání příslušných zkoušek zapsat do technického průkazu 

Legislitivní dokumentace: 

dokumenty k úpravě přeplňování

dokumenty k úpravě řídící jednotky

Ceník DEKRA příslušných měření: ceník