1,2 HTP
40 kW

Chiptuning řídící jednotky motoru
Záruční podmínky
Serie
Tuning
Výkon
40 kW/4750 ot./min.
45 kW/5000 ot./min.
Točivý moment
106 N.m/3000  ot./min.
112 N.m/3000 ot.min.
Max. rychlost
+5 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 1 vt.
Spotřeba oproti sérii
 - 0,5 l/100km dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy:  
 
Doba úpravy:
do 2 hodin


Popis:
Po úpravě dojde ke zvýšení  kroutícího momentu motoru, a tím ke zlepšení pružnosti motoru, zlepší se akcelerace, či-li reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýší se i max. rychlost vozidla. 

Po úpravě dojde ke zklidnění chodu motoru a to i na volnoběžné otáčky, dojde rovněž k nepatrnému  snížení hlučnosti motoru.

Po úpravě rovněž dojde ke snížení spotřeby paliva, které je ovšem závislé na stylu jízdy. Snížení spotřeby se pohybuje okolo 0,5 l/100 km a nebylo hlavním cílem úpravy, je pouze příjemným vedlejším produktem.

Omezovač maximálních otáček je na stejné hodnotě jako u sériového motoru.

Funkce továrního imobilizéru  zůstane zachována v plném rozsahu, včetně VIN vozidla uloženého v řídící jednotce motoru a imobilizéru.

Životnost motoru se nezmění. 

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou shodné jako u sériového motoru.

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG a záznamy z diagnostiky ukládáme pro eventuální pozdější použití (je rovněž možné je na přání vytisknout).

Doporučujeme používání kvalitních olejů a značkového aditivovaného paliva, v souladu s doporučeními výrobce vozidla.

Úprava se provádí přímo na vaší řídící jednotce.