1,9 TDI 77 kW
Flashtuning EDC-16

řídící jednotky motoru

Záruční podmínky

Často kladené otázky

Serie
Tuning
Výkon
77 kW/4000 ot./min.
105 kW/4000 ot./min. 
Točivý moment
250 N.m/1900 ot./min.
320 N.m/1900 ot./min.
Max. rychlost
+ 15 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 3 vt.
Spotřeba oproti sérii
+ - 0,5 l/100km
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy 
 -sportovní vzduchový filtr K&N
-sportovní výfuk
-olej Shell Helix Ultra 0W-40
-sportovní podvozek
Doba úpravy:
cca 3 hodiny



Popis:
Sportovní zážitek v rodinném voze s dieselovým motorem:
na dieselový motor fantastické zrychlení, 
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění
vynikající spotřeba paliva 

 

Chiptuning motoru 1.9 TDI 77 kW

absolvoval jako jediný v ČR úspěšně homologační měření emisí v TÜV-ÚVMV Praha

dle předpisu EHK 83.05-I C, což znamená, že

splňuje EURO 4 !!! (originál Protokolu je k nahlédnutí u nás)

Ke každé úpravě motoru dostanete potvrzení, že je shodná s úpravou odzkoušenou ve zkušebně TÜV-ÚVMV Praha a vozidlo vyhovuje emisním limitům dle Předpisu EHK 83.05-I C, na základě Protokolu č...

Což v praxi znamená nejen serióznost a profesionalitu úpravy, ale i žádné problémy na emisích v rámci STK a žádné problémy s kouřením motoru.


Novinka: před úpravou doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace

Úprava se provádí přeprogramováním řídící jednotky motoru stejným postupem, jako se provádí programování řídící jednotky ve výrobním závodě !!!

Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednoduší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min.,  v rozmezí 2000-3500 ot/min je kroutící moment vyrovnaný a neklesá pod 90% maxima, zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla.

Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárůstu oproti sérii (není to Perpetuum mobile).

Po úpravě motor i nadále nekouří.

Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.

Životnost motoru, se při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních olejů ACEA B4 (API CF, CF4, CG4 nebo CH4) v souladu s doporučeními výrobce, prakticky nesníží (o cca 5%). Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou zachovány.

Před a po námi provedených úpravách provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS.

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC 16 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový konektor jednotky, tedy tak je se programují nové jednotky ve výrobním závodě. Tento způsob programování navíc neaktivuje vnitřní počítadlo počtu programování řídící jednotky (na rozdíl od programování přes diagnostickou zásuvku), nedochází tedy ke ztrátě záruky a není zjistitelný diagnostickými přístroji v servisu.

Další info o programování viz otázky a odpovědi

Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k  problémům na emisní kontrole ! 

Skutečný graf výkonu naměřený na výkonové brzdě