2,0 TDI DPF 103 kW
Flashtuning EDC-16

řídící jednotky motoru

Záruční podmínky

Často kladené otázky

Serie
Tuning
Výkon
103 kW/4000 ot./min.
125 kW/4000 ot./min. 
Točivý moment
320 N.m/1750-2500 ot./min.
390 N.m/1750-2500 ot./min.
Max. rychlost
+ 10 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 2,0 vt.
Spotřeba oproti sérii
0 až -0,5 l/100km
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy:
 -sportovní vzduchový filtr K&N
-sportovní výfuk Sebring
-olej Shell Helix Ultra 0W-40
-sportovní podvozek
Doba úpravy:
cca 3 hodiny

Popis:
Sportovní zážitek v rodinném voze s dieselovým motorem:
na dieselový motor fantastické zrychlení, 
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění
vynikající spotřeba paliva 



Novinka: před úpravou doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace



Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min., ovšem na 1500 ot/min je již nárůst 30 N.m, na 2000 ot/min již 65 N.m,  zlepší se tudíž výrazně akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii (není to Perpetuum mobile), vše v řádu +-0,5 l/100km.

 


Po úpravě motor i nadále nekouří.

Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.


Životnost motoru se, při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních značkových olejů a paliv, dle doporučení výrobce, nezmění. Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS.

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC 16 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový konektor jednotky, tedy tak je se programují nové jednotky ve výrobním závodě. Tento způsob programování navíc neaktivuje vnitřní počítadlo počtu programování řídící jednotky (na rozdíl od programování přes diagnostickou zásuvku), nedochází tedy ke ztrátě záruky a není zjistitelný diagnostickými přístroji v servisu. Další info o programování viz otázky a odpovědi
 

Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k  problémům na emisní kontrole! Výkon byl na základě zkušeností s filtrem DPF snížen ze 132kW na 125kW (oproti verzi bez DPF).

Vozy od modelového roku 2009, vyrobeny od 08/2008, jsou vybaveny omezovačem maximální rychlosti nastaveným na 210 km/h, tento omezovač je v rámci úpravy posunut na 230 km/h.


Ve spolupráci s firmou DEKRA nabízíme homologaci úpravy

Tuto úpravu je možné po vykonání příslušných zkoušek zapsat do technického průkazu 

Legislitivní dokumentace: 

dokumenty k úpravě přeplňování

dokumenty k úpravě řídící jednotky

Ceník DEKRA příslušných měření: ceník

Graf výkonu naměřený na brzdě