3.0TDI 176kW

Flashtuning EDC-17

řídící jednotky motoru

Záruční podmínky

Často kladené otázky

Serie
Tuning
Výkon
176 kW/4000 ot./min.
206 kW/4200 ot./min. 
Točivý moment
500 N.m/1750-2750 ot./min.
 600 N.m/1800-2500 ot./min.
Max. rychlost
265 km/h
Pružné zrychlení 
z 60 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 2,5 vt.
Spotřeba oproti sérii
+/- 0,5 l/100km
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy:
 -sportovní vzduchový filtr K&N
-sportovní výfuk Milltek sport

 
Doba úpravy:
cca 4 hodiny

Popis:
Sportovní zážitek ve voze s dieselovým motorem:
na dieselový motor fantastické zrychlení, 
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění
vynikající spotřeba paliva 


Novinka: před úpravou doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace


Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min.,  zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii (není to Perpetuum mobile).
 

Po úpravě motor i nadále nekouří, ani při vypalování DPF.

 

Maximální rychlost 265 km/h (A4, A5), posunutím omezovače max. rychlosti.

Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.
Životnost motoru se při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních značkových olejů a paliv nezmění. Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS.

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC17,MED17 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes konektor OBD bez demontáže jednotky z vozu, nebo na vymontované jednotce přes systémový konektor.
 
 

Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VAG pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k  problémům na emisní kontrole !


Ve spolupráci s firmou DEKRA nabízíme homologaci úpravy

Tuto úpravu je možné po vykonání příslušných zkoušek zapsat do technického průkazu 

Legislitivní dokumentace: 

dokumenty k úpravě přeplňování

dokumenty k úpravě řídící jednotky

Ceník DEKRA příslušných měření: ceník

 

Graf výkonu naměřený na brzdě