|
|
řídící jednotky motoru |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy: |
-sportovní výfuk -úprava chlazení turba -úprava chlazení chladiče stlačeného vzduchu -olej Shell Helix Ultra 0W-40 -sportovní podvozek - sportovní brzdy |
|
Doba úpravy: |
|
|
na dieselový motor fantastické zrychlení, velká akcelerace vhodná např. při předjíždění vynikající spotřeba paliva Zkušební jízda napoví... Novinka: před úpravou doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 2000-4000 ot/min., zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu. Životnost motoru, se při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních olejů ACEA B4 (API CF, CF4, CG4 nebo CH4), prakticky nesníží (snížení max. o 5%). Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo. Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce a funkce všech ostatních systémů zůstanou zachovány. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG.
Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést ke znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti! Úprava prošla v roce 1998 testy ve vývojovém oddělení Škoda-Auto a.s., a na jejich základě je zakoupila pro svá služební vozidla. (Nejsou však oficiálně dodávány do dealerské sítě, jako ostatně žádná úprava...)
|
|