2,0 FSI

Chiptuning

řídící jednotky motoru

 

Záruční podmínky

Serie
Tuning
Výkon
110 kW/6000 ot./min.
120 kW/6000 ot./min.
Točivý moment
200 N.m/3500 ot./min.
215 N.m/3000 ot./min.
Max. rychlost
+ 5 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 0,5 vt.
Spotřeba oproti sérii
až - 1,0 l/100km,
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Doba úpravy:
cca 2 hodiny
Doporučené doplňky 
(nejsou v ceně úpravy !!!):
sportovní vzduchový filtr K&N
 

tuningové zapalovací svíčky


sportovní brzdy

* výkon 173 kW platí pro motory uložené napříč

  výkon 178 kW platí pro motory uložené podél

   


Popis:
Sportovní zážitek:
lepší pružné zrychlení,
vyšší max. rychlost,
lepší akcelerace vhodná např. při předjíždění,
dobrá spotřeba paliva


Novinka: před úpravou doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace

Po úpravě dojde k nárůstu a zlepšení průběhu kroutícího momentu motoru již od nízkých otáček, akcelerace motoru, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýšení max. rychlosti vozidla. 
 

ECOTUNING - Úprava snižuje spotřebu paliva o 0,5 - 1,00 l/100 km při běžném způsobu jízdy. Co je Ecotuning?

 

 

Funkce továrního imobilizéru a ostatních systémů vozidla zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.

Životnost motoru ani jiných dílů se, při používání kvalitních syntetických olejů doporučených výrobcem vozidla,  nezmění.

Spotřeba paliva při běžné jízdě klesne o cca 5%.

Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe značkových, paliv.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.
 

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla diagnostickým přístrojem.

Upozornění: Nedoporučujeme používání jakýchkoliv přísad do benzínu a do oleje, ale doporučujeme používání kvalitních značkových paliv a maziv.

 

Úprava je laděna pro použití benzínu Shell V-Power.