2,0 Turbo FSI


Chiptuning

řídící jednotky motoru

 

Záruční podmínky

Serie
Tuning
Výkon
125 kW/5100-6000 ot./min.
154  kW/6000 ot./min.
Točivý moment
280 N.m/1700-4200 ot./min.
360 N.m/2500-3500 ot./min.
Max. rychlost
+ 5 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 2.5 vt.
Spotřeba oproti sérii
až - 1,0 l/100km,
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Doba úpravy:
cca 2 hodiny
Doporučené doplňky 
(nejsou v ceně úpravy !!!):
-sportovní vzduchový filtr K&N


sportovní brzdy

   


Popis:
Sportovní zážitek:
fantastické zrychlení,
vysoká max. rychlost,
vynikající akcelerace vhodná např. při předjíždění,
dobrá spotřeba paliva


Novinka: před úpravou doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace

Po úpravě dojde k výraznému nárůstu a zlepšení průběhu kroutícího momentu motoru již od nízkých otáček, akcelerace motoru, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýšení max. rychlosti vozidla. 
 

Funkce továrního imobilizéru a ostatních systémů vozidla zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.

Životnost motoru se, při používání kvalitních syntetických olejů doporučených výrobcem vozidla prakticky nezmění (snížení max. o 5%).

Spotřeba paliva při běžné jízdě klesne o cca 5%.

Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe značkových, paliv.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.
 

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla diagnostickým přístrojem.

Vzhledem k vadnoucím sériovým brzdám, je vhodná montáž sportovních brzdových kotoučů a destiček. (platí i pro neupravené auto, na rozdíl od Octavia 1 RS, jsou sériové brzdy podstatně "civilnější" a vzhledem k výkonu motoru poddimenzované - myšleno pro sportovní jízdu).

 

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch MED9 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový konektor jednotky, tedy tak je se programují nové jednotky ve výrobním závodě. Tento způsob programování navíc neaktivuje vnitřní počítadlo počtu programování řídící jednotky (na rozdíl od programování přes diagnostickou zásuvku), nedochází tedy ke ztrátě záruky a není zjistitelný diagnostickými přístroji v servisu.

 

Upozornění: Nedoporučujeme používání jakýchkoliv přísad do benzínu a do oleje, ale doporučujeme používání kvalitních značkových paliv a maziv.

Úprava je laděna pro použití benzínu Shell V-Power Racing 100, OMV 100 a Benzina Blue Octans 100.

 

Pokud používáte horší paliva (N98, N95), je nutno nás na to předem upozornit, program tomu bude přizpůsoben (parametry budou samozřejmě nižší).