2,0 T

Chiptuning

řídící jednotky motoru

 

Záruční podmínky

Serie
Tuning
Výkon
155 kW/4300-6000 ot./min.
185 kW/5000 ot./min.
Točivý moment
280 N.m/1500-4200 ot./min.
360 N.m/3000 ot./min.
Max. rychlost
+ 6 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 2 vt.
Spotřeba oproti sérii
až - 1,0 l/100km,
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Doba úpravy:
cca 2 hodiny
Doporučené doplňky 
(nejsou v ceně úpravy !!!):
-sportovní vzduchový filtr K&N


sportovní brzdy

* výkon 173 kW platí pro motory uložené napříč

  výkon 178 kW platí pro motory uložené podél

   


Popis:
Sportovní zážitek:
fantastické zrychlení,
vysoká max. rychlost,
vynikající akcelerace vhodná např. při předjíždění,
dobrá spotřeba paliva

 


Novinka: před úpravou doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace


Po úpravě dojde k výraznému nárůstu a zlepšení průběhu kroutícího momentu motoru již od nízkých otáček, akcelerace motoru, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýšení max. rychlosti vozidla. 
 

Funkce továrního imobilizéru a ostatních systémů vozidla zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.

Životnost motoru se, při používání kvalitních syntetických olejů doporučených výrobcem vozidla prakticky nezmění (snížení max. o 5%).

Spotřeba paliva při běžné jízdě klesne o cca 5%.

Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe značkových, paliv.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.
 

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla diagnostickým přístrojem.

Vzhledem k vadnoucím sériovým brzdám, je vhodná montáž sportovních brzdových kotoučů a destiček. (platí i pro neupravené auto, na rozdíl od Octavia 1 RS, jsou sériové brzdy podstatně "civilnější" a vzhledem k výkonu motoru poddimenzované - myšleno pro sportovní jízdu).

 

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC17,MED17 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový konektor.

 

Upozornění: Nedoporučujeme používání jakýchkoliv přísad do benzínu a do oleje, ale doporučujeme používání kvalitních značkových paliv a maziv.

Úprava je laděna pro použití benzínu Shell V-Power Racing 100, OMV 100 a Benzina Blue Octans 100.

 

Pokud používáte horší paliva (N98, N95), je nutno nás na to předem upozornit, program tomu bude přizpůsoben (parametry budou samozřejmě nižší).


Ve spolupráci s firmou DEKRA nabízíme homologaci úpravy

Tuto úpravu je možné po vykonání příslušných zkoušek zapsat do technického průkazu 

Legislitivní dokumentace: 

dokumenty k úpravě přeplňování

dokumenty k úpravě řídící jednotky

Ceník DEKRA příslušných měření: ceník