2,9 TSI

Flashtuning řídící jednotky motoru

 MG1

Záruční podmínky


Serie
Tuning
Výkon
331 kW/5700-6700 ot./min.
386 kW/6700 ot./min.
Točivý moment
600 N.m/1900-5000 ot./min.
720 N.m/2000-3200 ot./min.
Max. rychlost
300 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň

zlepšení o 1,5 vt.
Spotřeba oproti sérii
až - 0,5 l/100km,
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Doba úpravy:
cca 2 hodiny
Doporučené doplňky 
(nejsou v ceně úpravy !!!):

-sportovní sací potrubí a filtr K&N


sportovní brzdy

   


Popis:
Sportovní zážitek:
fantastické zrychlení,
vysoká max. rychlost,
zlepšení již tak vynikající akcelerace vhodná např. při předjíždění,
dobrá spotřeba paliva


Opravdový chiptuning, resp. flashtuning řídící jednotky.


 

Po úpravě dojde k výraznému nárůstu a zlepšení průběhu kroutícího momentu motoru již od nízkých otáček, akcelerace motoru, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýšení max. rychlosti vozidla, omezovač posunut na 300 km/h.

Přeprogramovábním klapek výfuku dojde v režimu Dynamic k prodloužení času "bublání" výfuku (pop-corn efekt) na 1 sek. ve všech rychlostních stupních a k zvýraznění zvuku při řazení.

Na přání je možno zavřít výfukové klapky při startu motoru (tišší starty studeného motoru).

Přeprogramováním klapek zůstávají v režimu Dynamic obě klapky výfuku otevřené v celém režimu  otáčrk ( u serie jsou otevřené na volnoběh, po rozjezdu se zavřou a otevírají se kolem 2200-3000 ot/min v závislosti na zařazeném rychlostním stupni.(režim Comfort a Auto zůstává beze změn).   
 

Funkce továrního imobilizéru a ostatních systémů vozidla zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.

Životnost motoru se, při používání kvalitních syntetických olejů doporučených výrobcem vozidla prakticky nezmění (snížení max. o 5%).

Spotřeba paliva při běžné jízdě klesne o cca 5%.

Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe značkových, paliv.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.
 

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla diagnostickým přístrojem.


Upozornění: Nedoporučujeme používání jakýchkoliv přísad do benzínu a do oleje, ale doporučujeme používání kvalitních značkových paliv a maziv.



Úprava je laděna pro použití benzínu Shell V-Power Racing 100, OMV 100 a Benzina Verva 100.



 



Chiptuning + K&N filtr



Chiptuning + K&N filtr + sací potrubí HG Motorsport