1,9 TDI 85kW
Flashtuning

řídící jednotky motoru

Záruční podmínky

Často kladené otázky

Serie
Tuning
Výkon
85 kW/4150 ot./min.
118 kW/4200 ot./min.
Točivý moment
250N.m/1900 ot./min.

315 N.m/1950 ot.min.
Max. rychlost
+ 10 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 2 vt.
Spotřeba oproti sérii
+ - 0,5 l/100km
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy:
-sportovní vzduchový filtr K&N
-sportovní výfuk
-úprava chlazení turba
-úprava chlazení chladiče stlačeného vzduchu
-sportovní podvozek
Doba úpravy:
4 hodiny


Popis:
Sportovní zážitek v rodinném voze s dieselovým motorem:
na dieselový motor fantastické zrychlení, 
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění
vynikající spotřeba paliva 
Zkušební jízda napoví...

Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 2000-4000 ot/min.,  zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. 


Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.

Životnost motoru, se při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních olejů ACEA B4 (API CF, CF4, CG4 nebo CH4), prakticky nesníží (snížení max. o 5%). Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce a funkce všech ostatních systémů zůstanou zachovány.

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG.


Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést ke znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti! Úprava prošla v roce 1998 testy ve vývojovém oddělení Škoda-Auto a.s., a na jejich základě je zakoupila  pro svá služební vozidla. (Nejsou však oficiálně dodávány do dealerské sítě, jako ostatně žádná úprava...)