|
|
Flash tuning řídící jednotky motoru |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy |
-sportovní výfuk -olej Shell Helix Ultra 0W-40 -sportovní podvozek |
|
Doba úpravy: |
|
|
Sportovní zážitek v rodinném
voze: na tak malý motor fantastické zrychlení,
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění vynikající spotřeba paliva
Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž
se výrazně zjednoduší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách
1700-4500 ot/min., v rozmezí 2000-3500 ot/min je kroutící moment
vyrovnaný
a neklesá pod 90% maxima, zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost
vozidla.
Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárůstu oproti sérii (není to Perpetuum mobile). Po úpravě motor i nadále nekouří. Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu. Životnost motoru, se při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních olejů VW 504.00/507.00 v souladu s doporučeními výrobce, prakticky nesníží (o cca 5%). Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo. Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou zachovány. Před a po námi provedených úpravách provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS. Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k problémům na emisní kontrole ! Ve spolupráci s firmou DEKRA nabízíme homologaci úpravy Tuto úpravu je možné po vykonání příslušných zkoušek zapsat do technického průkazu Legislitivní dokumentace: dokumenty k úpravě přeplňování dokumenty k úpravě řídící jednotky Ceník DEKRA příslušných měření: ceník |