2,0
TSI



Chiptuning

řídící jednotky motoru

-sportovní vzduchový filtr K&N

- sportovní výfuk

 

Záruční podmínky

Serie
Tuning
Výkon
147 kW/5100-6000 ot./min.
180 kW/6000 ot./min.
Točivý moment
280 N.m/1800-5000 ot./min.
350 N.m/3200 ot./min.
Max. rychlost
+ 6 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 3,2 vt.
Spotřeba oproti sérii
+ - 1,0 l/100km,
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Doba úpravy:
cca 8 hodin
Doporučené doplňky 
(nejsou v ceně úpravy !!!):

sportovní brzdy
 
   


Popis:
Sportovní zážitek:
fantastické zrychlení,
vysoká max. rychlost,
vynikající akcelerace vhodná např. při předjíždění,
dobrá spotřeba paliva


Novinka: před úpravou doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace
 

Po úpravě dojde k výraznému nárůstu a zlepšení průběhu kroutícího momentu motoru již od nízkých otáček, akcelerace motoru, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýšení max. rychlosti vozidla.  

S ohledem na životnost převodovky a spojky byla zvolena hodnota kroutícího momentu pod maximální povolenou hodnotou (tj. 350N.m), takže nenastává problém ani u převodovky DSG.

Křivka kroutícího momentu je, na rozdíl od některých konkurenčních úprav, krásně plochá a zátah motoru je plynulý.

 

Funkce továrního imobilizéru a ostatních systémů vozidla zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.

Životnost motoru se, při používání kvalitních syntetických olejů doporučených výrobcem vozidla prakticky nezmění (snížení max. o 5%).

Spotřeba paliva při běžné jízdě zůstane stejná.

Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe značkových, paliv.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.
 

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla diagnostickým přístrojem.

Vzhledem k vadnoucím sériovým brzdám, je vhodná montáž sportovních brzdových kotoučů a destiček. (platí i pro neupravené auto, na rozdíl od Octavia 1 RS, jsou sériové brzdy podstatně "civilnější" a vzhledem k výkonu motoru poddimenzované - myšleno pro sportovní jízdu).

 

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch MED17 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový konektor jednotky, tedy tak je se programují nové jednotky ve výrobním závodě. Tento způsob programování navíc neaktivuje vnitřní počítadlo počtu programování řídící jednotky (na rozdíl od programování přes diagnostickou zásuvku), nedochází tedy ke ztrátě záruky a není zjistitelný diagnostickými přístroji v servisu.

 

Upozornění: Nedoporučujeme používání jakýchkoliv přísad do benzínu a do oleje, ale doporučujeme používání kvalitních značkových paliv a maziv.

Úprava je laděna pro použití benzínu Shell V-Power Racing 100, OMV 100 a Benzina B Verva 100.