1.9 TDI
Chiptuning/Flashtuning

řídící jednotky motoru

EDC16

Záruční podmínky

Často kladené otázky

Serie
Tuning
Výkon
66 kW/4000 ot./min.
85 kW/4100 ot./min.
Točivý moment
210 N.m/1900 ot./min.
270 N.m/1950 ot.min.
Max. rychlost
+ 10 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 2,5 vt.
Spotřeba oproti sérii
- 1,5* až -0,5 l/100km
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy:
-sportovní vzduchový filtr K&N
-sportovní výfuk
-úprava chlazení turba
-úprava chlazení chladiče stlačeného vzduchu

-sportovní podvozek
- sportovní brzdy

Doba úpravy:

cca 1 hodina


Popis:
Sportovní zážitek v rodinném voze s dieselovým motorem:
na dieselový motor fantastické zrychlení, 
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění
vynikající spotřeba paliva 




Novinka: před úpravou doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace




Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min.,  zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii (není to Perpetuum mobile).
 

Po úpravě motor i nadále nekouří.

Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.
Životnost motoru se při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních značkových olejů a paliv nezmění. Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou zachovány.

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS.

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC16,ME9 / Siemens SID201,803,MS45 s procesory Motorola MPC 555,556, 565 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový konektor jednotky.
 

Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k  problémům na emisní kontrole !