2.0TDI 176kW

Flashtuning EDC-17

řídící jednotky motoru

Záruční podmínky

Často kladené otázky

Serie
Tuning
Výkon
176 kW/4000 ot./min.
200 kW/4200 ot./min. 
Točivý moment
500 N.m/1750-2500 ot./min.
 580 N.m/1800-2500 ot./min.
Max. rychlost
250 km/h
Pružné zrychlení 
z 60 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 1,5 vt.
Spotřeba oproti sérii
+/- 0,5 l/100km
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy:
 -sportovní vzduchový filtr K&N
-sportovní výfuk Milltek sport

 
Doba úpravy:
cca 2 hodiny

Popis:
Sportovní zážitek ve voze s dieselovým motorem:
na dieselový motor fantastické zrychlení, 
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění
vynikající spotřeba paliva 


Novinka: před úpravou (při najetých více jak 50 000km) doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace



Po úpravě dojde k nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min.,  zlepší se akcelerace. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii (není to Perpetuum mobile).
 

Po úpravě motor i nadále nekouří, ani při vypalování DPF.

 

Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.
Životnost motoru se při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních značkových olejů a paliv nezmění. Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VCDS nebo ODIS.

 

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC17,MED17 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový konektor. Na rozdíl od přeprogramováí přes diagnostickou zásuvku není úprava v servisu ani na STK zjistitelná. 

Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VAG pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k  problémům na emisní kontrole!

Motor projde emisní kontrolou i v roce 2016. Funkce EOBD a Readiness code zůstávají plně zachovány.


Ve spolupráci s firmou DEKRA nabízíme homologaci úpravy

Tuto úpravu je možné po vykonání příslušných zkoušek zapsat do technického průkazu 

Legislitivní dokumentace: 

dokumenty k úpravě přeplňování

dokumenty k úpravě řídící jednotky

Ceník DEKRA příslušných měření: ceník