50 TDI 210kW ![]() |
![]() |
Flashtuning MD1 řídící jednotky motoru |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
*(nebo 800) N.m/1800-2500 ot./min. |
Max. rychlost |
|
|
Pružné
zrychlení z 60 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy: |
|
|
Doba úpravy: |
|
|
na dieselový motor fantastické zrychlení, velká akcelerace vhodná např. při předjíždění vynikající spotřeba paliva
Po
úpravě dojde k výraznému nárůstu
kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně
zjednodušší např. předjíždění),
nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200
ot/min., zlepší se akcelerace a zvýší se
max. rychlost vozidla. Spotřeba se při
běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při
sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému
nárustu oproti sérii (není to Perpetuum
mobile). Po úpravě motor i nadále nekouří, ani při vypalování DPF.
Maximální rychlost 265 km/h (A4, A5, A6), posunutím omezovače max. rychlosti(za příplatek). Funkce
továrního imobilizéru zůstane samozřejmě
zachována v plném rozsahu. Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS. Chiptuning
pro vozy vybavené novým systémem
vstřikování Bosch MD1 CS014 se provádí
přímým přeprogramováním řídící jednotky
motoru (flashtuningem) přes konektor OBD
bez demontáže jednotky z vozu, nebo na
vymontované jednotce přes
systémový konektor. Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VAG pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k problémům na emisní kontrole ! |
![]() |