2,0 TDI Evo 85kW

Flashtuning řídící jednotky motoru

MD1

Záruční podmínky

Často kladené otázky


Serie
Tuning
Výkon
85 kW/4200 ot./min.
136 kW/4200 ot./min. 
Točivý moment
300 N.m/1500-2500 ot./min.
420 N.m/1750-2500 ot./min.
Max. rychlost
+ 10 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň

zlepšení o 2,5 vt.
Spotřeba oproti sérii
- 0,5 l/100km
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy:
 -sportovní vzduchový filtr K&N
-sportovní výfuk  

-sportovní podvozek
Doba úpravy:
cca 4 hodiny


Popis:
Sportovní zážitek v rodinném voze s dieselovým motorem:
na dieselový motor fantastické zrychlení, 
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění
vynikající spotřeba paliva 



Novinka: před úpravou doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace



Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min.,  zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii (není to Perpetuum mobile).

 



 

Po úpravě motor i nadále nekouří.

Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.


Životnost motoru se, při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních značkových olejů a paliv, dle doporučení výrobce, nezmění. Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS.

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch MD1 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes konektor řídící jednotky, řídící jednotka se neotevírá.

Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k  problémům na emisní kontrole !